Infokiosk – dlaczego warto?

0
4
5/5 - (1 vote)

Kioski interaktywne wykorzystywane są obecnie w wielu, różnych branżach. Technologia wykorzystywana w tych urządzeniach usprawnia procesy, zwiększa produktywność i skutecznie angażuje zarówno klientów, jak i pracowników.

Kioski interaktywne wykorzystywane są obecnie w wielu, różnych branżach. Technologia wykorzystywana w tych urządzeniach usprawnia procesy, zwiększa produktywność i skutecznie angażuje zarówno klientów, jak i pracowników.

Technologie stosowane w infokioskach stale się rozwijają. Pojawiają się nowe opcje sprzętowe i programowe, które pomagają w pełni wykorzystać potencjał tych urządzeń. Infokioski dostarczają klientom nowoczesnych doświadczeń, niemalże na każdym etapie obsługi.

Główne korzyści związane z wykorzystaniem kiosków interaktywnych

Firmy mogą odnieść wiele korzyści, wdrażając kioski interaktywne. Specyfika tych urządzeń pozwala wykorzystać je do różnych zastosowań, w tym jako kioski samoobsługowe, kioski informacyjne lub kioski samoobsługowe.

Lepsza obsługa klienta

Poprawa jakości obsługi klienta to podstawowa funkcja kiosków interaktywnych. Dzięki przyjaznym interfejsom, zapewniają one w pełni spersonalizowane doświadczenie każdemu klientowi. Każdy klient może korzystać z interfejsu na swój własny sposób. Jednocześnie, infokioski dostarczają wszystkich niezbędnych informacji, które dostępne są w łatwy i szybki sposób dzięki wysokiej jakości ekranom dotykowym. Warto wspomnieć, iż rozmiary ekranów dotykowych infokiosków dostosowane mogą być do potrzeb konkretnego zastosowania.

Kioski interaktywne posiadają zakres zastosowań, od funkcji nawigacji, kierując klientów do wybranego miejsca, przez dostarczanie informacji i porad, po funkcję punktu przedsprzedaży. Funkcje kiosków interaktywnych pozwalają zmniejszyć konieczne zaangażowanie pracowników obsługi klienta i umożliwiają skupienie się na realnej pomocy klientowi, który wymaga dodatkowych informacji.

Zmniejszenie kosztów

Obniżanie kosztów to cel każdej firmy. Kioski multimedialne mogą pomóc w osiągnięciu znacznych oszczędności, w stosunkowo krótkim czasie. Po wdrożeniu kiosków multimedialnych możliwe jest ograniczenie liczby pracowników na najniższych szablach, pełniących rolę związaną wyłącznie z udzielaniem informacji.

Kioski interaktywne są również rozwiązaniem znacznie tańszym, nie wymagają przerw, szkoleń, urlopów ani podwyżek. To ekonomiczne rozwiązanie do realizacji szerokiego zakresu zadań. Mogą działać 24 godziny na dobę, zapewniając wyjątkową poprawę produktywności i efektywności w firmie.

Wydajność

Wydajność jest kluczowym czynnikiem wpływającym na poprawę produktywności w każdej firmie. Poprawa wydajności to możliwość wykonania większej ilości pracy, dodatkowe przychody i ostatecznie większe zyski dla firmy. Kioski multimedialne dostarczać mogą bardzo precyzyjnych informacji i pozwalają wyeliminować błędy ludzkie w kluczowych procesach, jak np. dokonywanie płatności czy składanie zamówień.

Urządzenia te mogą również znacząco poprawić szybkość i jakość obsługi, ponieważ często realizują zadania w krótszym czasie niż pracownik.

Zwiększenie sprzedaży w sklepie

Dlaczego nie zwiększyć sprzedaży w sklepie za pomocą kiosku multimedialnego? Infokioski konfigurowane mogą być jako punkt składania zamówień samoobsługowych, pełniąc jednocześnie swoją podstawową funkcję kiosku informacyjnego lub punktu orientacyjnego. W ten sposób powstaje skuteczny motor napędowy sprzedaży i dodatkowy, angażujący punkt kontaktu z klientem. Nowoczesny design oraz możliwości personalizacji wyglądu oraz interfejsu, pozwalają dopasować infokioski do identyfikacji wizualnej firmy i wzmocnić rozpoznawalność marki.

Możliwość pozyskania informacji

Korzystanie z infokiosków przez klientów to również możliwość pozyskania cennych informacji, które wykorzystać można do ulepszenia oferty. Przykładowo, jeżeli klienci najczęściej na ekranie dotykowym kiosku, wybierają pozycję czwartą, można dokonać zmian, tak aby opcja ta była dostępna na pozycji pierwszej. Poprawi to nie tylko wygodę obsługi ale również pozwoli zaoszczędzić czas.

Możliwa jest również integracja ankiet klientów z kioskiem, dzięki czemu uzyskać można więcej informacji nie tylko na temat wrażeń z korzystania z kiosku, ale także na temat innych elementów działalności.